diumenge, 23 de setembre del 2012
RECICLAS O COLLEJAS, nova campanya d'Ecovidrio
És que.... no tinc lloc a la cuina
És que... com només és una ampolla
és que...
La nova campanya d’Ecovidrio ataca directament algunes de les raons que fem servir per no reciclar (separar les escombraries a casa i dipositar-les al contenidor correponent). Ens mostra les disculpes (excuses que es donen per a no fer una obligació, per evitar la culpa) que donem per no segregar el vidre de la resta de residus. I ho fa amb clau d'humor, de la ma de l'actriu Mariví Bilbao. S'han acabat els "és que", diu.
LES EXCUSES A LES ESCOMBRARIES, EL VIDRE AL CONTENIDOR VERD
La campanya consta de tres anuncis a la televisió, que segurament haureu vist, un important pla d'accions online, i presència a revistes, ràdio i exterior. En total, una inversió de 1.500.000 euros i un lema "Reciclas o collejas". És a dir, recicles, o clatellada, clara amonestació no verbal. Si voleu saber més de la campanya podeu veure la nota de premsa d'Ecovidrio.
Un darrera l'altre, aquí teniu els tres spots
Anunci 1
Anunci 2
Anunci 3
i si voleu veure el making-of, aquí el teniu
Etiquetes de comentaris:
blocMON,
Campanya 2.0,
COMUNICACIÓ,
reciclar,
recollides selectives,
RESIDUS
a
10:53
Publicat per
anna gonzález batlle
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada